Planer och promenader

juni 3, 2014 4 av Jess

Hejsan svejsan.

Just nu är jag mitt uppe i Hälsocamp2 planering (läs på länkarna här ovanför ).
Slejman min vän som jag gör detta med är uppe i byhålan och vi har haft fullproppade dagar.

Igår började frukost planeringen kl 07 efter att jag tränat tidigt , klockan 05.00 var jag ute och gick i solen det blev powerwalk plus intervaller.

20140603-054915-20955537.jpg

20140603-054914-20954740.jpg
Mailen kraschade!!!!
3 timmar gick av att vi satt och slet oss i håret … Så otroligt mkt jobb att göra på tidspress. Men allt löser sig som jag brukar säga. Och vi fick grymma besked för upplägget, mailen började att funka och eftermiddagen blev gryyym!!!

20140603-061350-22430852.jpg
På kvällen hade jag möte på jobbet sen en avslutning på dagen i form av powerwalk igen.
Våran grupp körbaraköör ända in i kaklet är med och går för hjärtat (ladda ner appen)

20140603-062725-23245896.jpg för varje km tjänar vi 1 krona till hjärtforskning. Våran grupp är på 4e plats i Sverige otroligt!!! så jäkla grymma.

20140603-062920-23360098.jpg
Skins brallor på mig, jag älskar dom.

Har du testat Skins kompressionskläder?
Dom – Ökar blodcirkulationen – Syresätter dina muskler – Presterar bättre under en längre tid

Som ambassadör för skins kan jag ge dig mer information.
Är du intresserad av skins skicka ett mail och berätta vilka 🙂
Mail@nevergiveupjess.se
(på bilden A200 långa)

Dom är inte bara snygga å sköna dom finns i bra storlekar
(se tydlig storleksguiden på hemsidan)

SKINS- kompression bygger på vetenskap och forskning.
SKINS ger dig ökad blodcirkulation och mer syre till musklerna, som i sin tur gör att du kan träna hårdare och under en längre tid.
Genom ökad blodflöde motverkar det mjölksyra i musklerna så att du kan träna hårdare och återhämta dig snabbare.
SKINS ger dig ökad styrka, kontroll och balans under din träning, vilket minimerar risken för muskelskador.

Www.skins.se
Instagram @skinssverige
Facebook skinssverige