Promenad & backträning

april 15, 2016 0 av Jess

 I förrgår hade jag jobbat natt och skulle jobba natt och jag tänkte att jag skulle en sväng till gymmet men det var en fantastiskt fin vårkväll så varför inte bege sig ut på en promenad. Flåset är under all kritik just nu men äsch jag vet ju varför. Jag frågade om Ola kunde hänga med och visst ville han det , efter en promenad bad jag Ola gasa iväg upp för backen och han sprang medans jag flåsade på efter. Jag har ganska så starkt psyke så backar klarar jag av men andningen herregud HAHA det är nästan så att man börjar skratta själv när jag hör mig själv låta. Nå väl det var bra, gav mig energi och motivation att ta backen igen denna vecka. Bättre och bättre ska det bli och lättare blir kroppen .

  
   

  

   

Helt otroligt fin utsikt, Hammarby backen ska jag upp i snart igen och köra våra träningar med KBK gruppens medlemmar.
 

Kram kram , älskar känslan av att LEVA! 

Folk frågar vad jag gör för att tappa vikt. (Det tar tid att lära sig. Inga Quick fix här inte)

1. Ta reda på varför vikten kom till dig.  Lossa knutarna runt hjärtat och bearbeta.

2. Insikt , kunskap om kost och LÄRA SIG sina dåliga vanor och beteenden . När kommer dom och varför? Iaktta dig själv .

3. Skaffa bättre vanor och beteenden men känner inga måsten och förbud . Bättre val eller välja tillfället. 

4. Ren mat laga från grunden

5, regelbundna måltider , motion och sömn/vila.

6. DRICK VATTEN för både kroppen och knoppen.

7. LEVA! Glöm inte att du lever, uppskatta livet , tänk positiva tankar.

(Fokusera inte på vågen, känn av i kroppen och gå på måtten. ) 
Kram