6 Comments

  • Karl skriver:

    Du är så härlig Jessica , du delar verkligen med dig av det goda och det bra samt skriver på ditt söta sätt. Kör på , du kommer att gå långt.

  • Jenny skriver:

    Wow så grym du är! En riktig inspiration!

  • Petra skriver:

    Heja Jessica! !
    Du är en inspiration och klippa ? Läser dina inlägg och blir glad. Har mailat Michael Agress och står i startgroparna nu ? Tack för att du finns?

  • Mia skriver:

    Oj! Tackade su nej till en operation som jag skulle göra allt gör att få göra. Det tar gör lång tid att bli smal på annat sätt 🙁

  • Annica skriver:

    Har följt dig på instagram ett tag och imponeras av din vilja, den verkar vara stark som stål. Trots diverse motgångar tar du dig ändå dit du vill. Du lyckat hitta rätt redskap som tar dig framåt.

    -11,4 kg på en månad! Är det ens möjligt utan träning? Eller har du tränat nåt? Nyfiken på hur du tänker kring din kost; räknar du kalorier, utesluter du nåt…

    Har precis påbörjat min resa och tar hjälp av personlig tränare.

    Lycka till i fortsättningen!!!!!

    • Jess skriver:

      Hejsan Annica , vad roligt att du kommenterar och att du följt med ett tag. jag har jobbat mycket mentalt och där sitter styrkan, det är min hjälp att ta mig framåt när jag förstår vad jag pysslar med . Att gå ner i vikt klarar alla, det svåra är att bibehålla vikten sen. går man inte ner i vikt beror det på att man inte kan bryta mönster och beteende samt KUNSKAPSBRIST. jag förstår dom som säger att dom kämpar och kämpar , tappar motivationen och inget händer. det handlar om att man ej förstått. Jag har som sagt gått ner massor i vikt innan men stannade av då jag skadade mig pga för mkt träning, jag böt då ut beroende till beroende (som är vanligt) jag bytte godsaker mot träning kan man säga utan att jag förstod det.
      där efter bröade jag jobba inåt.

      ang maten nu så har jag enbart börjat äta oftare och dragit in på för mkt skitmat, jag äter vanlig ren mat sär jag kan se vad det innehåller dvs hallon ej hallonsylt potatis ej pommes osv 30 min promenad eller 1200steg om dagen är ett bra mål att få till i början . samt små mål var 3e timme . när det ej funkar längre så bör grundträningen öka och kosten juseras . lycka tillfråga din tränare om kost eller anlita kostrådgivare be om livvstilsförändring ej snabba resultat 🙂

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.