Blogg

Vill du=kan du

Hejsan alla fina!
Hoppas fredagen har varit bra hittills.

20140207-151516.jpg
Jag ser mini resultat på vågen pga morgonpromenader och ”koll på kosten”… ”Smygvägde mig” bara för att motivera mig att låta bli godispåsen i helgen 😉 , nu blir det vila efter ytterligare en 6km promenad…
Drar en vända powerwalk i kväll igen ,hoppar över gymmet.
Ska jobba tre nätter nu så min morgonrunda blir flyttad till 07.10 Lör,sön och måndag och sen 05.00 igen (ska köra en månad).

Om ni undrar vad jag gör så har jag bara börjat med morgonpromenader som när jag tränade som flitigast med Mårten Nylen (pausade lite några månader) men nu kör vi igen .
Och äter bra.

Nu ska jag SOOOVA så jag orkar jobba.
Ni är grymma!

20140207-161240.jpg

2 reaktioner på ”Vill du=kan du

  1. Ååh, vad kul det är att följa dig på blogg och Instagram!
    Grymt bra jobbat!! Jag kämpar själv med träning och bra kost, älskar att träna!! (och hoppas nå mitt mål innan sommaren). 🙂
    Morgonpromenader alltså?! Rekommenderade Mårten det? Man läser ju lite olika om det där med promenad före frukost… Mitt största problem är att jag är såååå morgontrött! 😉 Men det handlar ju ”bara” om att bestämma sig. Kanske man ska testa en månad! Promenerar du varje morgon, 7 dgr i veckan?

    Kram på dig – och keep up the good work! 🙂

    1. Men åh vad glad jag blir att läsa detta, dagens energi kick!!
      Ja precis det rekommenderas fettförbränning på tom mage 1h men all träning är bra.. Du kan gå på löpbandet efter styrketräningspass om de hellre passar…

      Kram på dej köööööör

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *